افزایش سرعت اینترنت

توماس کوونز ، استاد گروه سیستم های رایانه ای و مهندسی دانشگاه کارلتون که متخصص شبکه های Wi-Fi و اینترنت خانگی است ، می گوید شما برای سرعت بخشیدن به اینترنت خانگی خود به راه حل های عجیب و غریب نیاز ندارید. در عوض ، می توانید با راه حل های ساده سرعت اینترنت را افزایش دهید.

“در حالی که وعده زیرساخت های شبکه 5G مدرن هنوز در انتظار است ، در حال حاضر ما باید با آنچه موجود است کنار بیاییم و خلاقیت ایجاد کنیم:”

5 ترفند برای افزایش سرعت اینترنت خانگی
تماس های ویدیویی را مدیریت کنید
سعی کنید برنامه ای ارائه دهید که از مکالمات ویدئویی همزمان در خانه جلوگیری کند. اگر همزمان بیش از یک جلسه در حال انجام است ، بهتر است یک جلسه را به جلسه دیگر موکول کنید یا در صورت امکان به جای فیلم ، جلسه جلسه خود را داشته باشید. تماس صوتی نسبت به تماس تصویری به پهنای باند کمتری نیاز دارد.

 

برنامه های مختلف را امتحان کنید
درست است که این روزها افراد زیادی از برنامه بزرگنمایی برای برقراری تماس استفاده می کنند ، اما شما می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند Google Hangouts قدرت اینترنت خانگی خود را مدیریت کرده و با گروه های کوچکتر و مکالمات یک به یک صحبت کنید. تماس های صوتی اسکایپ نیز به پهنای باند کمتری نیاز دارند.

 

گاهی از اینترنت موبایل کمک بگیرید
اگر احساس می کنید تمام خانواده به Wi-Fi متصل هستند یا اینترنت خانگی بسیار ضعیف است ، بهتر است از اینترنت تلفن همراه خود کمک بگیرید. اتصالات تلفن همراه اغلب پایدارتر از Wi-Fi هستند. این کار باعث کاهش موقت فشار و محدودیت شما و دیگران در اینترنت می شود.

5 ترفند برای افزایش سرعت اینترنت خانگی

اتصال مستقیم را امتحان کنید
اگر اینترنت کم است ، می توانید در صورت امکان از اینترنت بی سیم جدا شوید و مستقیماً از طریق کابل به مودم متصل شوید. در برخی از انواع مودم ها ، این روش نقش مثبتی در افزایش سرعت دارد.

 

ساعات اوج را تغییر دهید
برخی از کارها مانند بارگیری یا تماشای فیلم های با حجم زیاد را به ساعاتی که ترافیک اینترنت بهتر است ، مانند نیمه شب یا صبح زود موکول کنید. بعضی اوقات فقط با تغییر ساعت می توانید تغییرات محسوسی را تجربه کنید.

منبع انتخاب

درباره ی Btjyy92564708

مطلب پیشنهادی

عرض دیجیتال در واتس آپ

فیس بوک قصد دارد ارز دیجیتال خود را به کاربران پیام رسان واتس اپ ارائه …