خصوصیات یک صبحانه کامل

خصوصیات یک صبحانه کامل   ۱⃣ صبحانه خود را بزرگ‌تر انتخاب کنید! ۲⃣ صبحانه‌تان را پروتئینه انتخاب کنید ۳⃣ غلات کامل را از یاد نبرید ۴⃣ تخم‌مرغ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای صبحانه است ۵⃣ گذر از چای سیاه به چای سبز را فراموش نکنید! ۶⃣ سعی کنید صبحانه شما حداقل ۵ گرم فیبر داشتهContinue reading خصوصیات یک صبحانه کامل

خانمها اگر بدنسازی و تمرین با وزنه کنند دارای اندام عضلانی و مردانه می شوند؟

خانمها اگر بدنسازی و تمرین با وزنه کنند دارای اندام عضلانی و مردانه می شوند؟   ????خیر – هورمونهای عضله ساز به میزان بسیار کم در بدن خانمها ترشح می شود و هورمونهای غالب مردانه هستند ( تستسترون مهمترین آنهااست ) بنابراین تمرین با وزنه برای زنان موجب فرم دهی مناسب بدن و تراکم استخوانهاContinue reading خانمها اگر بدنسازی و تمرین با وزنه کنند دارای اندام عضلانی و مردانه می شوند؟

۵ نکته را برای مدیریت گرسنگی بعد تمرین

۵ نکته را برای مدیریت گرسنگی بعد تمرین   ????برای کمک به شما تا بتوانید بهترین استفاده را از این کالری‌های به سختی کسب شده ببرید، ۵ نکته را برای مدیریت گرسنگی بعد تمرین یادآوری می‌کنیم:   ????۱- با بررسی میزان آب بدن‌تان شروع کنید   تشنگی می‌تواند با گرسنگی اشتباه گرفته شود، بنابراین اگرContinue reading ۵ نکته را برای مدیریت گرسنگی بعد تمرین

متخصصان تغذیه می ‌گویند ۷ غذا هست که همه و مخصوصا سالمندان باید از مصرف آن ها خودداری کنند

متخصصان تغذیه می ‌گویند ۷ غذا هست که همه و مخصوصا سالمندان باید از مصرف آن ها خودداری کنند     ۱⃣فست ‌فودها   ☑️لازم نیست در مورد غذاهای آماده زیاد صحبت کنیم، چرا که بیشتر افراد در مورد مضرات آن ها زیاد شنیده ‌اند. تنها یک جمله کافی است: ” فست‌ فود نخورید “.Continue reading متخصصان تغذیه می ‌گویند ۷ غذا هست که همه و مخصوصا سالمندان باید از مصرف آن ها خودداری کنند

۷ راز برای از بین بردن و سوزاندن چربی ها

۷ راز برای از بین بردن و سوزاندن چربی ها     ۱⃣ تمرینات هوازی   بدن برای تأمین انرژی عضلات، نیاز به اکسیژن دارد، کلیه تمرینات ریتمیک و سبک، مثل دویدن آرام، پیاده روی، دوچرخه سواری و … از جمله تمرینات هوازی هستند.   ۲⃣ لزوم صرف صبحانه   هرگز صبحانه را از وعدهContinue reading ۷ راز برای از بین بردن و سوزاندن چربی ها

۱۷ نشانۀ کم شدن آب بدن

۱۷ نشانۀ کم شدن آب بدن   ????۱- خشک شدن پوست ????۲- بد بو شدن دهان ????۳- خشکی چشم ها ????۴- کم ادراری یا ادرار مکرر ????۵- کم شدن تعریق بدن ????۶- سر درد ????۷- سر گیجه ????۸- خشکی دهان ????۹- ضعف بدن ????۱۰- تمایل به مصرف خوراکی های حاوی قند ????۱۱- پر خوری ????۱۲-Continue reading ۱۷ نشانۀ کم شدن آب بدن

شش میوه برتر عضله ساز و فواید آن ها

شش میوه برتر عضله ساز و فواید آن ها     ۱⃣ موز   از آنجا که مزه ها جزو میوه های پرکربوهیدرات شناخته می شوند در وعده صبحانه از آنها استفاده می شود. به این طریق می توان به بارگیری مجدد سطح گلیکوژن عضله کمک و از تجزیه و تحلیل آن جلوگیری کرد.  Continue reading شش میوه برتر عضله ساز و فواید آن ها

درگذشت ویلیام جیمز سایدیس

سیناپرس: جهان دو آمریکایی به نام ویلیام جیمز را می شناسد. اولی فیلسوف آمریکایی و بنیانگذار مکتب پراگماتیسم است. دومی ویلیام جیمز سایدیس که نبوغ او زبانزد خاص و عام است و گویا نام خود را هم از فیسلوف آمریکایی گرفته که حدود نیم قرن قبل از او می‌زیسته است. ویلیام جیکز سایدیس، متولد یکم آوریلContinue reading درگذشت ویلیام جیمز سایدیس

ﻭﻳﺘﺎمین ها ﻭ مکمل های ﻏﺬﺍﻳﻰ ﺭﻭ ﭼﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺍﺯ ﺭﻭﺯ مصرف کنیم؟

ﻭﻳﺘﺎمین ها ﻭ مکمل های ﻏﺬﺍﻳﻰ ﺭﻭ ﭼﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺍﺯ ﺭﻭﺯ مصرف کنیم؟     < class="Yekan" style="text-align: center;">۱⃣کلسیم :????   ✅ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺼﺮﻑ ﻣﻜﻤﻠﻬﺎﻯ ﻛﻠﺴﻴﻢ، ﺷﺒﻬﺎﺳﺖ!ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﮐﻪ ﻣﺼﺮﻑ ﮐﻠﺴﯿﻢ ﺩﺭ ﺑﺪﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺭ ﺷﺐ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﮐﻠﺴﯿﻢ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻥ ﮐﻤﮏ ﮐﻨﺪ . –Continue reading ﻭﻳﺘﺎمین ها ﻭ مکمل های ﻏﺬﺍﻳﻰ ﺭﻭ ﭼﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺍﺯ ﺭﻭﺯ مصرف کنیم؟

برای شش تکه کردن شکم باید به چند نکته توجه داشت

برای شش تکه کردن شکم باید به چند نکته توجه داشت     ۱⃣ ژنتیک   بعضی از افراد هر کاری هم که بکنند نمی توانند عضلات شکمشان را شش تکه کنند. این به ژنهای آنها بستگی دارد.یکی از مهمترین عامل برای شش تکه کردن شکم، داشتن ژن های مناسب آن است.برای تغییر این وضعیتContinue reading برای شش تکه کردن شکم باید به چند نکته توجه داشت